mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

Sol idag

Publicerad 2018-03-18 19:52:39 i Allmänt,

02:30 fick jag äntligen somna inatt. Sen vaknade barnen kl 06:00. Men Johan tog med dom och sa till mig att sova vidare. Men vaknade strax innan 07 av att Johan hostade nått så fruktansvärt så jag gick upp. 
Segt idag har det varit. Men vädret har varit superhärligt.
Satte mig ute nån halvtimme efter lunch och lyssnade på en podd. Även om det krävs en hel del kläder så är solen så härlig. Senare på eftermiddagen passade jag även på att ta mig en promenad på 20 min. Vill inte lämna Johan själv med barnen några längre stunder, det orkar han inte. Men samtidigt så måste jag få komma ifrån lite grann iaf för att orka med.
(null)

Underbart med sol, men skulle verkligen önska att snön ville smälta bort.

Måndag imorgon, hade hoppats på att få jobba, men så blir det ju tyvärr inte. Trött på att vara hemma, men så är det. 
Nu blir det farmenfinal, sen skulle jag tro att jag somnar. Får hoppas på bättre med sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela