mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

Seg

Publicerad 2016-03-19 21:18:11 i Allmänt,

Jobbhelg är det för min del. Känns inte jätteskoj då jag inte är riktigt på topp. Inte nått särskillt förkyld eller så, men får små febertoppar och ont i kroppen. Igår natt satt jag här på jobbet och frös som tusan.
Men idag har jag sovit bra och haft en bra eftermiddag.
I veckan har det varit några dagar som varit riktigt fina, så i torsdags när jag och barnen var lediga kom min pappa så grillade vi lite korv till lunch och tog sen en långpromenad med ett par stopp för lekparkslek och skogslek. För att sen även fika ute när vi kom hem. Blev närs en heldag ute. Underbart!


Värmen som varvi veckan har tagit lite ledigt igen, men hoppas snart att värmen kommer åter.
Idag var de och sopade bort allt grus på  gården hemma hos oss, så cyklarna hade fått komma fram. Lyckliga barn.
Så nu blir det en vår att träna Linus på att cykla utan stödhjul. 

Nu ska jag se om jag kan hitta nått att se på tv:n.

Ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela