mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

Jobba dag

Publicerad 2016-03-08 08:41:39 i Allmänt,

Idag gör jag något jag inte gjort på över 6 år. Jag jobbar dagpass. Blev beordrad att byta ut mitt nattpass till dagpass. Lite smånervöst då det egentligen är bra att gå bredvid ett sånt här pass innan man gör det själv. Men allt går..
Ska bli ganska skönt sen när klockan är 16 och jag får gå hem och sen slipper åka iväg ikväll.
Då dagen idag består av jobb mellab 6:45-16 och sen hem för att umgås med familjen som idag är hemma eftersom det är studiedag på förskolan.
Jag hoppas på att hålla mig vaken till iaf kl 8 ikväll, men vi får väl se.. Har varit uppe sen kl 5 och vaken sen kl 4.. Dessutom vaken en massa inatt då Ludvig varit vaken i omgångar. För även om Johan har tagit Ludvig så har jag ju ändå vaknat till varje gång.
Trött är jag..men nu är det bara ca 7 timmar kvar så dagen är snart slut 😊

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela