mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

3 av 3

Publicerad 2016-03-21 01:08:02 i Allmänt,

Äntligen är jag inne på sista natten av den här helgen!! En seg helg har det varit då jag inte riktigt varit på topp. Har känt av lite feber då och då. Inga andra symptom dock så har funkat bra att hålla mig på fötter med febernedsättande.
Sovit rätt skapligt om dagarna oxå, även fast det har känts tråkigt att sova bort fina dagar. Men så är det..
Det kommer fler fina dagar 😊
Är ledig en hel vecka nu och det ska bli såå skönt!
Men först ska ju denna natt gå.

Under kvällen när jag höll på att göra mig iårdning ser jag nått på armen som jag trodde vart smuts.. Gnodde och gnodde men det gick inte bort och tillslut började det att göra ont.

Det var visst ett blåmärke. Lite konstigt ställe att få det på handleden utan att veta hur det blivit så.
Har haft rätt ont där nu under kvällen.. Får väl skylla mig själv som skulle försöka tvätta bort det! 😂

Nu blir det lite slösurf på telefonen innan jag får göra lite nytta 😊

Ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela