mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

Sommar

Publicerad 2016-06-20 15:15:33 i Allmänt,

Här var det länge sen jag var inne. Har varken haft lust eller ork att uppdaterna något.
Men nu är sommaren här, jag har 3,5 natt kvar att jobba och sen är det semester i 7 veckor för min del. Det ska bli så otroligt skönt efter en ganska jobbig vår.
Barnen längtar oxå en massa efter långledigt. 
Dock går inte Johan på ledig förrän vecka 30, så jag och barnen får 3 veckor ledigt själva först. Och sen 4 veckor tillsammans. Nästan. Sista veckan börjar Ludvig i förskoleklassen, så några dagar den veckan är han där ett par timmar.

Igår roade jag och barnen oss med att åka buss in till stan för att kolla lite och leka lite, sen bussen hem igen för att packa ner lite fika och hålla till vid lekplatser. En helt perfekt dag som gick i lugnets tecken, även fast vi for runt och gjorde en massa.


Idag är barnen på förskolan, själv borde jag sovit bort dagen, men sova inför första jobbnatten är alltid lika svårt. Men med lugn och ro och vila klarar jag mig långt.
Endast 2 nätter den här veckan. Ska nog gå 😊
Ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela