mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

Aj

Publicerad 2016-01-28 02:12:04 i Allmänt,

Sitter på jobbet nu. Känner inte så mycket i höften. Får hoppas det håller i sig när jag kommer hem och ska sova sen oxå.
Men ryggen är inte att leka med.. Det funkar dock att jobba trots värk, även om jag såklart hellre skulle vilja ligga ner och hitta nån någorlunda bra ställning för ryggen. Men att sitta och lite då och då resa mig funkar.
Samtidigt som jag undrar hur bra det är att kämpa sig igenom smärtan med visserligen bara några få, men relativt tunga lyft och sen sitta i en rätt obekväm fotölj där ryggslutet belastas.
Men vad har jag för val? Vara sjukskriven.. Såna här dagar(nätter) vore det skönt, men det blir ju inte bättre hemma heller.. Tror jag ju inte iaf.
Jag måste nog verkligen söka för mina besvär. Jag ska inte behöva ha så här ont. Vad än läkaren eller en sjukgymnast säger om värken så finns det ju iaf alltid starkare värktabletter.
Jag tar trots allt alvedon och ipren tillsammans för bästa effekt, men ändå hjälper det ingenting alls.

Känner mig extremt gnällig nu. Skönt att få skriva av mig när det är som värst. Imorrn natt har jag förmodligen eller iaf förhoppningsvis inte lika ont och känner inget behov av att klaga 😜


Här sitter jag då nu, ca 5 timmar till innan jag får åka hem oxh sova. Som jag längtar efter sängen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela