mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

Sjukstuga

Publicerad 2016-02-07 12:32:59 i Allmänt,

Jag börjar återfå krafterna, även om jag är väldigt trött fortfarande. Ännu tröttare efter att inte fått sova inatt.
Vi hade precis lagt oss så ropar Linus på Johan i ren panik.
Upp kommer Johan med en kokande kille som hostar så han nästan kräks.
Efter lite alvedon och kramar vill han sova igen. Men såklart hos oss 💕
Johan drar på sig sin cpap mask och somnar om.. Linus somnar om efter nån halvtimme, men hostar som en tok hela natten så hag fick ytterst lite sömn.
Nåja, är ju ändå hemma så idag är det vila som gäller. För imorrn blir barnen hemma från förskolan och jag ska orka roa dom.
Är väldigt glad att ingen annan i familjen åkt på magsjukan dock. Även om feber och hosta är jobbigt så är det ingenting mot magsjuka på ett barn. Magsjuka är tufft som vuxen, men barn har ju så mycket lättare att bli uttorkade och de har inte samma förståelse för att de måste få i sig lite vätska. Så mycket mycket hellre virus med hög feber än magsjuka.

Nu blir det lite mer vila å sen lite vila igen 😉
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela