mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

Magsjuka

Publicerad 2016-02-06 09:55:37 i Allmänt,

Urk urk urk.

Förberdde mig igår för att jobba.
Efter lunch började jag må illa, magsjukan var kommen till detta hus.
Fy vad tufft det är!
Idag lite lugnare, men bubblar i magen och är så trött så trött så jag vet inte vad.
Nogrann med att skura toaletter och noga med att ha en egen toa som barnen inte får gå på.
Tvätta tvätta händer ofta och noga.
Hoppas hoppas att barnen och Johan slipper.

Känns piss att inte få jobba. Ställer alltid till det på jobbet när man är borta. Dessutom så förlorar man ju så mycket pengar!
Karensdagen är verkligen inte rolig när man jobbar 10,5 timme natt kan jag lova!
Ca 1000 efter skatt. Fy!
Men vad gör man.. Kan inte direkt åka till jobbet med magsjuka 🙁

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela