mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

Helgen

Publicerad 2016-02-02 14:12:17 i Allmänt,

Helgen då.. Lördagen var en tuff dag, jag låg efter i sömn och hade lite att fixa med då vi skulle ha hit lite gäster på kvällen. Barnen märkte ju såklart av detta och var uppe i varv mer än någon kan tänka sig. Det är inte alltid lätt att ha två överaktiva barn.
Jag var så sugen på att åka hemifrån i en vecka eller två.
Hur som så gick världens längsta dag till slut och vi fick en trevlig kväll med mat, paketleken, fika och prat.
Barnen höll sig vakna till 21:30..
Glad att de sen sov till 7:40 och 7:50.
Johan jobbade hela söndagen oxå. Men söndagen var en av de lugnaste och mest harmoniska dagen på väldigt länge.
Jag var piggare och hade nästan inga måsten.
Så hade massor tid till barnen. 
Igår var vi lediga tillsammans hela familjen. Det blev ett antal timmar på leos lekland. Har inte varit där på säkert ett år, så barnen var överlyckliga och vi hade superroligt hela familjen. Under eftermiddagen, trots snö och blåst tog vi oss en lekparkspromenad och var ute över en timme.
En av de bästa dagarna någonsin.
Familjetid när den är som bäst.

Vår söndag..


Leos lekland



Leos lekland


Leos lekland

Idag är barnen på förskolan, Johan är iväg och jobbar och jag har sovit lite och vilar inför en natt på jobbet.
En natt nu och sen väntar jobb fredag-måndag.
En av mina jobbiga veckor, men efter den här veckan är jag ledig en vecka så jag ska inte klaga 😊
Nu blir det fortsatt vila en stund till innan det är dax att hämta hem mina små 💕

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela