mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

Härliga sol

Publicerad 2016-02-16 16:28:33 i Allmänt,

Lite för lite sömn idag tyvärr. Det lär jag få lida för imorrn när det är dax förvp-mötet.
Hur som, med för lite sömn får man kompensera mef frisk luft istället.
Ludvig och jag gav oss ut på en promenad i den härliga solen. Det är mysigt att gå med honom, han har så många kloka funderingar.
Han hade tydligen inte varit ute något på förskolan idag, lite dumt kan jag tycka, men lite frisk luft behövs. Linus vägrade dock så han och Johan fick stanna inne.


Just nu halvligger jag i soffan och vilar lite till, för nog känner jag trötthet nu! Typiskt lixom!
Johan står i köket och fixar köttbullar med potatis och gräddsås. Egeninlagd saltgurka till det. Fick det hos mamma och pappa i lördags och var tvungen att sätta en omgång själv. Som nu stått i 3 dygn och är klar att ätas 😋

Ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela