mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

Friska

Publicerad 2016-02-15 22:11:12 i Allmänt,

Äntligen är vi friska hela familjen! Även om barnen fortfarande har en del hosta kvar. Men just hosta kan ju hålla i sig i evigheter.
Men nu har iaf hela familjen varit sjuka och det har varit en riktigt jobbig vecka med minimalt med sömn.

Har gått på nu ikväll för att jobba ett par nätter. Lyckades sova frpn ca 23 igårkväll till ca 12 idag!
13 timmars sömn! Det behövdes kan jag lova. Känns inte det minsta jobbigt att sitta på jobbet nu.

Igår tog jag och barnen en lång härlig promenad under förmiddagen och under eftermiddagen blev det en till, mina duktiga killar gick över milen igår. Rätt bra för en 3 och 5 åring tycker jag.





Idag blev det en kort promenad i eftermiddagssolen.



Lite sol och frisk luft skadar verkligen inte. Även om det inte hinns med så mycket en sån här dag.

Nu blir det lite tv tittande här tror jag 😊
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela