mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

Prickar

Publicerad 2016-04-23 20:49:08 i Allmänt,

När jag hade sovit idag och fått köttet till köttgryta på kokning så bakade jag en rulltårta. En prickig för skojs skull. Tyckte den blev fin.



Färgade ca 1/5 del av smeten rosa som jag sen klickade ut till prickar på bakplåtspapper. Färgade resten av smeten blå, fast blev mer turkos och spritsade sen smeten runt om prickarna. Blev ju bra 😊 Den tekniken kommer jag använda mig av flera gånger. 

Nu ska vi se film, gissar att vi båda somnar inom en halvtimme 😂

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela