mammatillbusungar.blogg.se

Bloggen kommer att handla om min vardag och om hur mitt liv ser ut med två busungar på 3 och 5 år. Även maken kommer säkert att nämnas ibland.

Helg

Publicerad 2016-04-23 03:44:32 i Allmänt,

Som vanligt är jag urusel på att uppdatera här. Tiden finns helt enkelt inte alltid.
Just nu jobbar jag min sista natt av 3. Ska bli skönt att få gå av om några timmar. Är så trött! Men jag får sova sen.
Vad har då hänt sen sist? Vet jag knappt själv. Meb vi har iaf passat på att vara ute så mycket som möjligt när vädret varit bra. Vi har ju haft en del fina vårdagar. Det har hunnits med vabbande då Linus fick nån magsjuka, eller vad det nu var. Ingen annan blev sjuk iaf, men oj vad han kräktes när det väl kom. Lilla hjärtat 💕
Jag gör så att jag lägger upp lite bilder istället för en massa text. 











Jag hoppas på en fortsatt bra vår. Tyvärr ser det ut som om vädret ska vara rätt ostadigt den närmsta tiden. Men det är ju ofta så i April. Månaden som ju faktiskt snart är slut den med. Vad fort tiden går!
Semester om 13 veckor 😊

Ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela